Welkom

Hoi hoi, leuk dat je even langs komt bij mijn kaartenblog!
Misschien raak je er door geïnspireerd of geniet je zomaar van mijn "brouwsels". Hoe het ook zij, veel plezier bij het kijken en mocht je me iets willen vragen of gewoon even iets laten weten laat dan een reactie achter of stuur even een mailtje. Wil je een kaartje beter bekijken dan klik je er even op!

zaterdag 21 januari 2017

Kaarten voor Tineke en haar dochter

Hallo blogdinnen, daar ben k alweer.... Zoals de meesten van jullie wel weten zijn Tineke v.d. Linden samen met haar man Goris opnieuw opa en oma geworden van een heel lief en prachtig mannetje, Guido. Voor haar maakte ik de onderstaande kaart en natuurlijk kon ik de gelukkige ouders van dit mannetje niet overslaan en dat inspireerde mij tot het maken van de groene kaart. Ze hebben ze inmiddels ontvangen en nu laat ik ze hier ook even zien. Het eerste kaartmodel komt uit het Noormagazine no 9 en de tweede is er één die ik vond op internet waar ik de basis van gebruikt heb maar de uitvoering naar eigen idee heb gemaakt. Langzamerhand komt de ruimte terug om te freubelen.....dat is wel erg fijn!






Bij de onderste kaart voegde ik ook nog een aardigheidje maar die ben ik vergeten op de foto te zetten maar in ieder geval met de zelfde kleuren afgewerkt.

Mocht je tijd en zin hebben om een reactie achter te laten dan lees ik ze nog altijd graag!

Liefs en een fijn weekend allemaal!
Richtje

Met deze kaarten doe ik met de volgende challenges mee:
Craftaddictionchallenge (waar alles mag)
En met de eerste kaart voor Opa en Oma
Hobbyvision (bingo, blauw, parel, bloemen)

26 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige creaties heb je gemaakt. Zullen ze vast erg blij mee zijn.
    Fijn om weer wat van je te zien.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige creatieve kaarten en zo mooi van kleur!
    Fijn dat je er weer bent hoor!! Nu langzaam verder. Zelf ben ik ook een beetje in een "kaartendip". Ben lekker aan het genieten van onze pasgeboren kleinzoon! Ook heerlijk!!
    Groetjes van Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Blij je weer te zien Richtje. En dan gelijk met twee heel mooie baby kaarten. Valt niet mee om weer te beginnen he? Zelf heb ik er ook nog veel moeite mee. Maar als je eenmaal het gevoel hebt terug te zijn, dan gaat het weer vanzelf. Veel plezier met alles. grts leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw..dit zijn 2 hele mooi kaarten geworden.
    Prachtig gemaakt.
    Leuk om weer creaties van je te mogen bewonderen.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende babykaarten heb je gemaakt Richtje
    ik vind ze allebei prachtig de eerste is een heel mooi modelletje wow.
    Fijn weekend
    Groetjes Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk om weer iets van je te mogen bewonderen Richtsje. Het zijn twee hele mooie kaarten. Heel verschillend maar allebei allerliefst. Dat groen is echt een mooie kleur. De ontvangers zullen er vast heel blij mee zijn.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat zijn prachtige kaarten Richtsje. Ik vind dat groene label ook wel erg mooi hoor. Dat was toch ook de kleur van het kamertje. Die krijgt daar vast een heel mooi plaatsje.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Richtsje,

    Wat fijn om weer kaartjes te zien!!
    Ik vind ze bjusterbaarlik moai.

    Hoop dat er nog meer volgen.

    Leafs fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Alle 2 heel anders maar prachtig hoor, super, GROETJES ADA

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Richtje
    Wat leuk om weer van die prachtige creatie's van je te mogen bewonderen
    Schitterende babykaartje heb je gemaakt voor Tineke...en ook voor de papa en mama van de kleine Guido een super lief kaartje...
    Heel fijn dat de inspiratie weer wat is teruggekomen...en de moed gevonden om ze op je blog te zetten...KNAP gedaan....ga zo door!!!

    groetjes en een fijne zondag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat gezellig om weer een berichtje van jou in mn leeslijst tegen te komen Richtje!
    Is je hobbykamertje zga ingericht?
    Je hebt een mooi kaartje voor Oma Tineke gemaakt. Gaaf modelletje ook hoor!
    Je andere kaart mag er ook zijn hoor ;-)
    Fijne zondag toegewenst,

    Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beide zijn het prachtige kaarten,
    mooie modellen ☺
    Een fijne en gezellige (knutsel) zondag
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-10x10}

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Allebei zijn het beeldschone kaartjes! Je kunt zien dat je er veel zorg en aandacht aan besteed hebt en dat het met liefde gemaakt is...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een superlieve en mooie kaarten!!, Richtje. Hele leuke kaartmodellen ook!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. 2 prachtige kaarten Richtsje. Leuk dat je weer wat laat zien in blogland. Je bent het gelukkig nog niet verleerd. Het is net als fietsen....hihihi.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Richtje
    Beiden zijn ze schitterend, de eerste is een superleuk model en je hebt een hele lieve plaatjes gebruikt op beiden.
    Bedankt voor je deelname bij het CraftAddiction challengeblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat is ditmooi geworden zeg! Geweldig! Dank voor je deelname aan onze Craft Addiction Challenge en veel succes! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat is dit mooi Richtsje, en met veel liefde gemaakt.
    Ook vind ik je blog er heel mooi uitzien en beide kaartjes zijn toppie.
    Ik moest wel lachen dat je mijn uitleg van het album niet snapte, dat is niet mijn sterkste kant geloof ik hi, hi, liefs van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Richtsje, wat zijn dit prachtige en bijzondere kaarten! Echte kunstwerken...knap gedaan en perfect uitgevoerd. Zo lief ook. Wat heerlijk dat je weer een beetje meer aan het fröbelen bent, heerlijk!
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

  20. This Is Really Useful And Nice Information. ทีเด็ดบ้านผลบอล
    This are such great articles. ทีเด็ดบ้านผลบอล This articles can help you to make some new ideas.
    https://saku38.cabanova.com/the-land-rover-discovery-history-generations-specifications.html I appreciate for reading my blogs.


    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik zag opmerkingen van mensen die hun lening al van meneer Pedro hadden gekregen en ik besloot om onder hun aanbevelingen een aanvraag in te dienen. Slechts 5 dagen later bevestigde ik mijn lening op mijn bankrekening, een totaalbedrag van $ 850.000,00 waar ik om vroeg. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte leningverstrekker nodig heeft om via hun e-mail een aanvraag in te dienen: pedroloanss@gmail.com. Ik ben nu blij dat ik de lening heb gekregen waar ik om vroeg.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskomt op mijn blog, ook leuk is dat je dan een berichtje voor me achterlaat. Het is altijd fijn om te horen wat anderen van mijn gefreubel vinden. En als je het echt de moeite waard vind kun je ook altijd een volger van mijn blog worden.

Leafs fan Richtsje

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...