Welkom

Hoi hoi, leuk dat je even langs komt bij mijn kaartenblog!
Misschien raak je er door geïnspireerd of geniet je zomaar van mijn "brouwsels". Hoe het ook zij, veel plezier bij het kijken en mocht je me iets willen vragen of gewoon even iets laten weten laat dan een reactie achter of stuur even een mailtje. Wil je een kaartje beter bekijken dan klik je er even op!

maandag 26 augustus 2013

Even een bericht plaatsen


Lang geleden dat ik in blogland actief geweest ben....zomervakantie, drukke bezigheden, het mooie weer, we hebben genoten van de zomerperiode. Maar afgelopen vrijdag kwam daar abrupt een einde aan... Mijn lieve moeder, 79 jaar, heeft toen een beroerte gehad. Het gaat inmiddels wel een stuk beter maar haar hart doet nog steeds niet wat het moet doen. Jullie zullen begrijpen dat ze nu eerst zorg nodig heeft en dat dit voor mij de prioriteit heeft. Gelukkig hebben we haar nog en motorisch ziet er het ook wel gunstig uit. Ze woont zelfstandig in een seniorenappartement maar daar moet nu wel hulp bij komen en dus valt er ook van alles te regelen. Zodra ik in rustig vaarwater zit probeer ik weer bij jullie langs te gaan! Voor mijn vakantie maakte ik nog wat creaties en één daarvan plaats ik hier. Het is een kaart voor een 50 jarig huwelijksjubileum.  Met deze kaart wil ik graag meedoen bij het WLVC . De foto is niet zo super, ik moest het met de telefoon doen omdat onze dochter mijn camera mee had. Ook dat is even niet anders.
Deze easelkaart is gemaakt met een GoKreate mal. Het papier is uit mijn eigen voorraad en geen idee van wie en waar het gekocht is. Bloemen, kant en blaadjes ook uit eigen verzameling en de cijfers maakte ik met de Cricut. Het klokje is van Noor Design, de hartjes van Memory en het tekst labeltje van Nestabilities. Op de onderkant nog een swirl gebruikt van Noor Design. De achterkant heeft nog een label waar ik iets persoonlijks op achterliet. (vergeten op de foto te zetten)  Ook wil ik hier nog een hartelijk welkom voor Karin, Miranda, Jane, Doris, Malika, Adriana, Ellie en Siepie achterlaten! Gezellig en vooral heel leuk dat jullie mijn freubels de moeite waard vinden om te volgen. Zodra het een beetje lukt kom ik zeker ook bij jullie langs. Ik mis het bloggen best wel... 
Zoals altijd sluit ik af met de woorden; als je tijd en zin hebt hoor ik graag wat jullie ervan vinden.

Liefs, Richtje

Met deze kaart doe ik graag mee bij:

55 opmerkingen:

  1. Hallo Richtsje,
    Wat een naar bericht zeg, wat zullen jullie geschrokken zijn. Er valt dan inderdaad veel te regelen en dat kost tijd. Gelukkig is ze er nog en hopelijk wordt ze weer helemaal de oude, ik wens je in ieder geval heel veel sterkte toe.
    Wat betreft je easelkaart: Wat een schatje is dit, prachtige kleuren en de details zijn super, erg mooi allemaal.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Richtsje,
    Wat een vervelend bericht van je moeder, en natuurlijk gaat zij nu even voor! Maak je niet druk om ons hoor, wij horen ( net als nu) vanzelf wel weer wat van je XX
    Maar........ Je kaart is weer prachtig!!!

    Sterkte met je moeder.
    groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tsjonge wat een vervelend bericht, gelukkig is je moeder er nog, zorg maar goed voor haar dan komt het blog vanzelf wel weer een keer, soms gaan andere dingen gewoon voor.
    Je kaart vind ik trouwens geweldig.
    Sterkte met alles.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Richtsje,
    Allereerst sterkte met je moeder en zij gaat voor hoor.
    Wij lopen niet weg en horen vanzelf wel weer wat van je.
    Je kaartje is geweldig ook al vind JIJ de foto wat minder.
    Super mooi!!!!!

    sterkte en groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Richtsje

    Jeetje wat een naar bericht
    ik hoop dat het gauw beter gaat met je moeder heel veel sterkte in iede geval .
    Je kaart is weer een plaatje erg mooi gemaakt .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Richtsje je kaart is beeldschoon ook al is hij met de telefoon genomen. Verder wens ik jullie heel veel sterkte met je moeder....dat was wel even schrikken zeg. En voor als je het nog niet weet je hebt de candy gewonnen bij jolanda even reageren als je tijd hebt of misschien heb je het al gedaan Wat dat betreft gefeliciteerd met je prijs. En het blog wacht wel we lopen niet weg.
    Liefs Ghea xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schoonheid is je kaartje Richtsje, bedankt voor het meedoen bij WLVC.
    gr. liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Richtsje, allereerst veel sterkte met je moeder. Ik hoop dat het snel weer wat beter gaat. Je creatie is weer schitterend en natuurlijk begrijpen we dat je hoofd nu even niet naar bloggen staat. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Richtsje,
    Wat een grote schrik voor jullie en je moeder, hoop dat het weer goed gaat komen..nu weer even van alles regelen..doe maar lekker kalm aan..
    Je kaartje is een droom in het rose, erg mooi gemaakt, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een prachtige easelkaart in het rose en heel mooi gemaakt.
    en ik wens je sterkte met je moeder en hoop dat ze gauw aan de betere hand zal zijn.
    heel fijn dat je toch meedoet met onze challenge.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jeetje wat een naar bericht over je moeder. Hoop dat het weer goed komt met haar. Doe maar rustig aan hoor.
    Je hebt een hele mooie kaart gemaakt.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. een prachtige kaart Richtsje en heel veel beterschap met je moeder.


    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterende kaart Richtsje, prachtige kleuren !!
    Sterkte en beterschap met je moeder !!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een super mooie kaart Richtsje en heel veel sterkte en beterschap met je Moeder! En ja dat is prioriteit nr.1 Je blog loopt niet weg, je hebt nu genoeg andere dingen aan je hoofd.
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Richtsje,
    Wat e.en naar bericht om te horen. Hopelijk mag ze een beetje bijkomen. Heel veel sterkte gewenst voor jullie allemaal.
    Een compliment voor je kaart, het is weer een plaatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een hele mooie kaart en veel sterkte met je moeder.
    Hopelijk komt ze er goed doorheen.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Richtje
    De slechte berichten vliegen door blogland, nu weer bij jullie ellende, als je 79 jaar oud bent weet je dat er iets kan gebeuren, maar een beroerte, wat erg voor je moedertje.
    Laten we hopen dat alles weer een beetje ten goede hersteld.
    je kaart is prachtig daar gaat het niet om.
    dat je geen tijd hebt om te bloggen , dat geloof ik graag, je hoofd staat nu wel ergens anders naar.
    Houd de moed erin meisje, als het even kan probeer je dan te ontspannen met een kaartje maken.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schitterende kaart..

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. De nare berichten, Corrie vermelde het al, vliegen door blogland. Werwensen jou en familie heel veel sterkte met en bij je Moeder. Ik sta er extra bij stil, ze is even oud als ik. Vrijdag ook al geschrokken van het berichtje van Marjon's man . Allemaal zo triest. Maar dat bloggen komt wel weer meid, Eerst je Ma.
    Sterkte allemaal.
    gr Leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Richtsje,

    Wat erg wat je moeder is overkomen nu maar hopen dat ze voorspoedig gaat herstellen. En het is logisch dat je dan totaal andere zaken aan je hoofd hebt dan blogland. Het is nu belangrijk dat alle aandacht en energie naar haar gaan.
    Maar ook goed op je zelf passen Hoor! Want het doet heel veel met je als je je moeder zo kwetsbaar ziet.

    Je kaart is weer een beauty geworden.

    liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Richtsje, wat een verdrietig bericht. Ik ben blij voor jullie dat ze er nog is en hopelijk knapt ze weer helemaal op!
    Je kaart is werkelijk schitterend!
    groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Richtsje. Wat een naar eind van de vakantie. Gelukkig valt het achteraf iets mee?? Wel naar voor je. Je mem blijft je mem, daar moet niets mee misgaan! Veel sterkte jullie daar allemaal. Wij blijven er wel en da kaarten ook wel. Dat je nu niet veel aan de hobby doet is wel logisch. Er zijn nu andere zaken. De kaart is prachtig. Nogmaals alle goeds en hou je haaks. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Och Richtsje, wat verdrietig van je mem. Wat zul je geschrokken zijn! Het is goed dat je het bloggen even laat voor wat het is, belangrijk is nu dat je ervoor je mem bent.
    Veel sterkte en we zien wel wanneer je weer in blogland komt!

    Wybrich

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Richtsje,
    ik was al een paar keer op je blog wezen kijken om te zien of ik soms een berichtje van je had gemist, maar elke keer niet. Nu les ik dit! Wat een schrik en zorg zeg! Dan heb je wel andere dingen aan je hoofd. Gelukkig dat ze alweer opkrabbelt. Hopelijk komt het met haar hart ook weer goed.
    Je kaart is een beauty. Sjonge at een plaatje! AL e details zijn zo mooi op elkaar afgestemd..
    Lieve groeten en sterkte met regelen en zorgen!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Sterkte mei mem!

    Je kaart is weer schitterend.

    groetjes
    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Beterschap voor je mem toegewenst!
    Fijn dat jullie als familie er voor haar kunnen zijn, ook al zal het soms best zwaar zijn, sterkte!

    De easelkaart is prachtig!

    Vr. gr. Welmoed

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hallo Richtsje,
    Wat een naar bericht over je moeder. Ik hoop dat het snel weer beter met haar gaat.
    Natuurlijk is zij nu de eerste prioriteit.
    Je easelkaartje is in ieder geval PRACHTIG.
    Sterkte en liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Och jeetje Richtje dat is schrikken zeg, echt niet leuk dit, ik hoop dat je moeder snel weer herstellen zal. Heel veel sterkte.
    Je kaart is weer prachtig zoals altijd, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Sterkte met je moeder hoor Richtsje, hopelijk mag ze snel herstellen.
    Je kaart is schitterend. Heel erg mooi geworden.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. O, jee Richtsje wat een bericht ik hoop dat je moeder mag herstellen en ja dat dit nu even voorgaat is begrijpelijk. Je kaart is in ieder geval schitterend. Heel veel beterschap met je moeder.

    Liefs van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Richtsje,wat een mooie kaart,alles past perfect bij elkaar,erg mooi. Heel veel beterschap voor je moeder en doe rustig aan,sterkte met alles,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Terug van de vakantie alle deelnemers aan de challenge af en dan ben ik hier bij jou beland. Wat een schitterende kaart!!!!!! Echt geweldig, mooi rose, lief, romantisch....een plaatje. Sterkte met alles meis, maak je niet druk om je blog....dat is wel het minst belangrijk nu. Wij lopen niet weg!
    Liefs van Plony. (WLVC)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Richtsje,

    Ik had je al een poosje gemist.
    Maar dat gaat bij heel veel in de zomermaanden zo.
    Wat een schrik,veel sterkte en beterschap toegewenst voor je Mem,hopelijk knap ze weer wat op.
    je kaart is een plaatje, geweldig mooie kleuren en alles past bij elkaar.
    Niks overhaasten en lekker je Mem verzorgen.
    Tot de volgende keer.

    Groetjes sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hee richtje.
    Heel veel sterkte met jullie mem En hopelijk knapt ze snel op En je kaart is ook helemaal toppie.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Geweldig zoals je dit weer gemaakt hebt. Schitterend en alles past bij elkaar, heerlijk om te zien weer!! Heel veel sterkte met MEM

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een mooi kaartje zeg!
    Veel sterkte met je moeder. gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  37. sterkte met je moeder en ik hoop dat het weer gauw wat beter gaat.
    Heel mooie kaart trouwens, schitterend, lieve groet Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een vervelend nieuws over je moeder Richtje! Je bent vast goed geschrokken. Zulke dingen hebben tijd nodig en logisch dat je dit ook neemt voor je moeder. Wij lopen niet weg ;) Je easelkaartje is mooi geworden. Sterkte met alles!
    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Neem je tijd Richtje. Gelukkig gaat het een beetje beter met je moeder. We weten er alles van als je van alles moet regelen. Dat kost veel tijd en Geduld vind ik.
    Mooie kaartje hoor. Mooie details.
    Heel veel beterschap met je moeder en sterkte.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een naar bericht over je moeder Richtje!
    Ik weet wat het is want ik heb het zelf van heel dicht meegemaakt met mijn man en die was pas 48. Dus dat je druk bent en alle aandacht naar je moeder uitgaat is zó logisch!
    Neem de tijd want dit kost jezelf ook veel energie! Sterkte met alles!
    Liefs, Agnes

    Je kaartje is overigens weer prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een prachtig kaartje Richtsje
    heel veel sterkte en beterschap voor je moeder

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ha die Richtsje,
    Kan me voorstellen dat je hoofd nu niet naar bloggen staat en je er geen tijd voor hebt. Dat is inderdaad behoorlijk schrikken van je moeder. Gelukkig dat ze iets opknapt. Ik weet niet met hoeveel jullie thuis zijn en de zorg hierom wat kan verdelen. Ik had maar een broer en die woont ver weg. Theo, mijn man, zijn met zijn achten thuis en toen die hulp nodig was had ieder zijn deel hieraan. Mijn schoonmoeder, altijd een lief mens, zei: "daar heb ik zelf voor gezorgd"!! Je kaartje is een beauty. Al maak ik nu op een andere manier kaarten ik blijf dit zeker zeer waarderen. Leuke kleur ook. Gezellige groetjes en het beste ermee. Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  43. O lieve Richtsje wat een vervelend bericht.... Ik hoop dat het gauw beter met je moeder gaat. Er is een boel te regelen nu en dat heeft prioriteit. Vergeet in deze hectische tijd jezelf niet!
    Je kaartje is weer prachtig Richtsje, heel erg mooi gedaan. Alles past zo mooi bij elkaar! Het bloggen komt wel weer hoor, alles heeft zijn tijd en plaats.
    Heel veel beterschap voor je moeder en lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ben ik weer Richtsje....en deze keer om je van harte te feliciteren met de eerste plaats! Wat gaaf dat het bewaardoosje voor je kleindochter heeft gewonnen! Een leuke opsteker!
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Dat is enorm schrikken zeg, hopelijk gaat het
    inmiddels al beter met je moeder en krijgt ze
    alle hulp die nodig is !
    Je kaartje vind ik super ☺

    Fijne (knutsel)week gewenst ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Ten eerste PROFICIAT meis!!!! Ten tweede heel heel veel beterschap voor je moeder en tot slot, dit is een prachtig werkstuk hoor...
    Verzorg jezelf ook maar wat, want ik weet hoe vlug je in de zorgsleur komt en jezelf dan vergeet...
    Smak X Patrice

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Ten eerste PROFICIAT meis!!!! Ten tweede heel heel veel beterschap voor je moeder en tot slot, dit is een prachtig werkstuk hoor...
    Verzorg jezelf ook maar wat, want ik weet hoe vlug je in de zorgsleur komt en jezelf dan vergeet...
    Smak X Patrice

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Allereerst heel veel sterkte met je moeder, ik hoop dat het de goede kant op mag gaan! wat maak je geweldige kaarten, dit is ook een beauty zeg!!!

    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  49. super mooi gemaakt
    en een easelkaart hihi ga toch eens even goed kijken hoe je dat gedaan hebt
    en sterkte met je moeder!! geniet van elkaar, en die zorg erbij krijgt vast wel een routine waarna je weer lekker tijd krijgt om te freubelen!!
    doeg ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Wat een prachtige kaart. Helemaal toppie. Zoveel mooie details erop.
    Sterkte met je moeder.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Wat een prachtige kaart. Helemaal toppie. Zoveel mooie details erop.
    Sterkte met je moeder.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  52. kan me voorstellen dat je nu even heel wat anders aan je hoofd hebt
    ja je moeder gaat voor alles en die heeft nu wel even alle aandacht nodig
    er valt zoveel te regelen, dat gaat gewoon voor
    je kaart is prachtig, erg mooi gemaakt
    sterkte met alles en vooral met je moeder

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Ik hoop dat het ondertussen al wat beter gaat met je moeder .... Dan is het bloggen ineens een stuk minder belangrijk. Wij wachten wel hoor. Het kaartje ziet er supers uit !! Sterkte en groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Schitterende kaart heb je gemaakt. Ik hoop dat het ondertussen beter gaat met je moeder. En neem de tijd die je nodig heb. Net wat Christa zegt, Wij wachten wel. Heel veel sterkte.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskomt op mijn blog, ook leuk is dat je dan een berichtje voor me achterlaat. Het is altijd fijn om te horen wat anderen van mijn gefreubel vinden. En als je het echt de moeite waard vind kun je ook altijd een volger van mijn blog worden.

Leafs fan Richtsje

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...