Welkom

Hoi hoi, leuk dat je even langs komt bij mijn kaartenblog!
Misschien raak je er door geïnspireerd of geniet je zomaar van mijn "brouwsels". Hoe het ook zij, veel plezier bij het kijken en mocht je me iets willen vragen of gewoon even iets laten weten laat dan een reactie achter of stuur even een mailtje. Wil je een kaartje beter bekijken dan klik je er even op!

vrijdag 19 oktober 2012

Zomaar een kaartje....

Allereerst wil ik mijn nieuwe volgers, Astrid, Jolanda en Corrie welkom heten! Leuk dat jullie mijn blog willen volgen, het is zo'n leuke manier om geinspireerd te worden door elkaar via het bloggen. De reacties op elkaars creatie's zijn vaak zo lief en aardig en dat geeft dan weer een een warm gevoel. Het kaartje van vandaag is zomaar één van de kaartjes die ik deze week maakte en ook al weer een bestemming heeft gevonden. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
 
 
Het papier komt van een blok van Papermania en de harten komen uit de serie van Nellie Snellen. De minibloemetjes ponste ik uit met een pons van Nellie en de strasssteentjes kocht ik bij de action.
Ik wens jullie allemaal een fijne vrijdagavond!
 
 

1 opmerking:

  1. Wat een super mooie kaart! Een hele mooie design en een geweldig geheel! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskomt op mijn blog, ook leuk is dat je dan een berichtje voor me achterlaat. Het is altijd fijn om te horen wat anderen van mijn gefreubel vinden. En als je het echt de moeite waard vind kun je ook altijd een volger van mijn blog worden.

Leafs fan Richtsje

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...