Welkom

Hoi hoi, leuk dat je even langs komt bij mijn kaartenblog!
Misschien raak je er door geïnspireerd of geniet je zomaar van mijn "brouwsels". Hoe het ook zij, veel plezier bij het kijken en mocht je me iets willen vragen of gewoon even iets laten weten laat dan een reactie achter of stuur even een mailtje. Wil je een kaartje beter bekijken dan klik je er even op!

donderdag 26 april 2012

Een hartverwarmertje...

Een kaart, bedoeld als hartverwarmertje, voor de 13 jarige dochter van één van mijn collega's. Ze heeft te maken met een behoorlijke vergroeiing van haar rugwervel (scoliose) en dit belooft voor haar een niet gemakkelijke tijd te worden en daarom verdiende zij dit speciale kaartje. Ik heb het niet zelf bedacht, het is "gelift" van een prachtige kaart/sketch van Marianne! Zeker de moeite waard om eens een kijkje te nemen op haar blog.
Even een close-up...

En dan deze nog...
Gebruikt materialen zijn; papier van Papermania, lusjespons van Martha Stewart, bloem van Crealies, creatable LR0157 en LR0156, strass-steentjes en bloemetjes, 3-d plaatje.







1 opmerking:

  1. leuk!
    jij hebt ook veel materiaal zo tezien en genoeg creativiteit!
    gr ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskomt op mijn blog, ook leuk is dat je dan een berichtje voor me achterlaat. Het is altijd fijn om te horen wat anderen van mijn gefreubel vinden. En als je het echt de moeite waard vind kun je ook altijd een volger van mijn blog worden.

Leafs fan Richtsje

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...