Welkom

Hoi hoi, leuk dat je even langs komt bij mijn kaartenblog!
Misschien raak je er door geïnspireerd of geniet je zomaar van mijn "brouwsels". Hoe het ook zij, veel plezier bij het kijken en mocht je me iets willen vragen of gewoon even iets laten weten laat dan een reactie achter of stuur even een mailtje. Wil je een kaartje beter bekijken dan klik je er even op!

woensdag 2 juli 2014

Genieten van Iris....

Lieve allemaal, ook namens mijn gezin, heel erg bedankt voor de lieve en leuke reacties die jullie achterlieten op mijn blog na de geboorte van ons vierde kleinkind. Het heeft eventjes geduurd voordat ik de tijd had om jullie mee te laten genieten van allerlei dingen rondom onze kleine Iris. Het werd nl. na twee dagen ineens even wat donkerder om ons heen maar inmiddels is dankzij antibiotica, vocht en de kundigheid van artsen, de zon helemaal doorgebroken!! De roze wolk is weer terug en dat is heerlijk! Inmiddels is ze al weer twee weken oud en een week thuis! Ik begin maar met een foto van onze kleine prinses....

Hier kun je alleen maar van houden toch? 

De tijd, voor de komst van Iris, had ik wel hard nodig om een paar leuke cadeaus te maken voor de kraammand en daar laat ik hier wat van zien. Omdat we niet wisten wat het zou worden maakte ik alles in duplo zodat ik allebeide kanten op kon....pffft wat een werk....maar het is me gelukt!  Jullie zullen snappen dat ik niet alle materialen kan gaan benoemen omdat het veel te veel is. Mocht je wat willen weten dan kun je altijd mailen. De papierlijn die ik gebruikte komt uit Leeuwarden bij Marian van Hobbycompleet de Duif en is van Little yellow bicycle. Ik zou zeggen kijk en geniet ervan. Heb ik ook gedaan bij het maken en natuurlijk bij het geven aan de kersverse ouders....

 
 Vorig jaar ontdekte ik bovenstaand tasje/doosje met beschrijving op Boukjes Blog! en is erg leuk om voor diverse gelegenheden te maken!



Natuurlijk stopten we er nog veel meer in maar dat kochten we lekker in de winkel....En daarbij kon ik natuurlijk deze pop en het snoezige jurkje niet laten liggen...


Tot zover eerst maar even....ik weet dat ik jullie allemaal erg verwaarloos maar hoop zo langzamerhand weer tijd te vinden om, naast de dagelijkse bezigheden en natuurlijk het genieten van Iris, langs te komen op jullie blogs. Voor iedereen een hele fijne vakantietijd en voor de thuisblijvers heel veel mooi weer!! Zelf heb ik nog even te gaan maar ach de tijd vliegt voorbij....voor je het weet zitten we allemaal weer volop te freubelen!

Bedankt voor het langskomen en mocht je nog tijd en zin hebben om een reactie achter te laten dan weet je dat ik dat altijd erg fijn vind. Ook dat is genieten!!

24 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk popje is het Richtje! Wat kunnen we daar toch van genieten. En je weet hè, ze zijn echt zo groot dus geniet maar van d'r. Het hele kleine baby-zijn is er zo vanaf.
    Wat heb je schitterende kraamkadootjes gemaakt voor de kleine meid met haar papa en mama. Zo leuk zijn de deurhanger, het tasje/doosje met schattig rompertje, een schitterende babybox met lieve kleine kadootjes erin. Prachtig is het kadoosje met de babysokjes. En dat je de leuke pop en het jurkje niet kon laten hangen, begrijp ik wel.
    De drukte met de opdrachten is weer even voorbij dus ga je snel weer mailen.
    Liefs Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig lief meisje, we snappen natuurlijk allemaal dat dit voorrang heeft. En gelukkig dat alles nu goed gaat. Mooie dingen heb je gemaakt.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Richtsje,
    wat een popje! Echt een schatje zeg! Wat een domper dat het na twee dagen zo spannend werd. Maar gelukkig dat het nu allemaal weer zonnig is en goed gaat.
    Je cadeaus zijn helemaal te gek. Wat een mooie creaties heb je ervan gemaakt! Die deurhanger.....enig!! En de doos is super! Ook de pop en het pakje is zo lief!!
    Lekker verder genieten.
    Lieve groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig meisje. Fijn dat alles nu weer goed gaat. Wat een prachtige kraamkadootjes ook zeg, de liefde spat er echt vanaf. Ook bedankt voor de inspiratie.
    Groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatje van harte gefeliciteerd en lekker genieten hoor.

    Leafs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig meisje, Richtsje...gelukkig dat die donkere dagen snel achter de rug waren....wat heb je een prachtige kraamcadeaus gemaakt...ik hoop ooit zoiets ook nodig te hebben en kom dan beslisy hier terug voor inspiratie!
    Geniet maar lekker van dit lieve ding....voor je het weet is ze groot!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O Richtsje wat een wolk van een kleindochter heb je gekregen. En wat fijn dat het nu allemaal goed gaat. Nu dan eindelijk heerlijk gaan genieten van dit mooie kleine meisje. En je heb ook prachtige kraam cadeautjes gemaakt. Ik moet nog even wachten maar ik kijk ook echt uit naar ons eerste kleinkind.
    Lieve groetjes Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattige kraamcadeautjes heb je gemaakt. en wat een wolk van een jongedame, kijkt er fris en fruitig de wereld in. Geniet er maar veel van Richtsje, want voor je met je ogen knippert, hihihi, zijn ze volwassen. Onze jongste wordt al weer 15. Wie weet hoe gauw we overgrootouders worden. Ach als alles maar goed is he? Geniet ze met elkaar. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Richtsje
    Pppppffffftttt.....dan nu maar met voole teugen gaan genieten na de nare start. Wat is het een bjoetie en wat kijkt ze al lekker wijs! En ik heb enorm zitten genieten van al het moois wat je hebt gemaakt....wat een warm welkom voor deze kleine dame! Zit maar samen met de kersverse ouders op de roze babywolk en zoveel mogelijk van elkaar genieten!
    lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Richtsje,

    Wat een hoop mooie dingen laat je ons zien zeg maar het mooiste vind ik je kleindochter wat een lief poppetje is het geniet er maar lekker van Richtsje !!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooi popje Richtsje en wat je toch een heel kunstwerk gemaakt het ziet er schitterend uit, super mooi.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schatje is het zeg, gelukkig is de lucht weer geklaard met haar. En wat heb je prachtige dingen voor haar gemaakt. Een lust voor het oog!!!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi kindje, natuurlijk kun je daar alleen maar heel veel van houden en heel trots op zijn.
    Heel veel geluk met dit kleine meisje.
    Ik ben zelf ook een tijdje niet in blogland actief geweest wegens ziekte maar ik ga de draad ook zo zoetjes aan weer oppakken.
    Wat heb je veel leuke dingen gemaakt, heel erg mooi.
    Het ziet er allemaal zo schattig uit.

    Liefs,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat fijn dat het nu zo goed gaat, het is een prachtig kindje. Ik heb met bewondering gekeken wat je allemaal gemaakt hebt, prachtig hoor en dan te bedenken dat je dit dus ook voor een jongen had gemaakt pfff...Je bent er maar druk mee geweest en nu dus lekker genieten van je kleindochter. fijne avond, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Richtsje, wat heerlijk dat je nu zo mag genieten. Prachtige kraamcadeautjes heb je gemaakt, Iris mag wel blij zijn met zo'n creatieve oma. Geniet nog maar fijn verder, bloggen komt vanzelf weer wel...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat is het een schatje Richtje, wat zal je trots zijn op je kleindochter en hoe gaaf heb je dit allemaal gemaakt en gekocht, helemaal geweldig. Wat zal dat zwaar geweest zijn zeg die twee dagen maar gelukkig is alles goedgekomen. Het echte genieten kan beginnen.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Woooow Richtsje wat een wolk van een baby....heel knap meiske is het en wat een geweldige leuke cadeautjes heb je voor haar gemaakt.....SCHITTEREND....en dan ook nog voor een jongetje ...wat een werk moet dat zijn geweest....maar ook daar zal je wel van genoten hebben....
    Geniet maar lekker van je lieve kleindochter Iris...
    liefs Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schat van een meisje en nog gefeliciteerd hoor en geniet er lekker van.
    Je bent hard aan het werk geweest en prachtige creaties gemaakt.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een pracht van een kleindochter heb je erbij gekregen! En wat een mooie kadootjes heb je gemaakt. Helemaal super. Geniet ervan! Ze zijn zo weer groot.
    Liefs, Monique
    www.crealoetje,blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een lieve foto.
    Je creaties zijn erg leuk geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh zo lief... en nu al fotomodel!! En wat heb je ze een prachtige kraammand gegeven met al die mooie zelfgemaakte creaties, super zeg!

    Vr. gr. Welmoed

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ha lieve Richtsje, wat een dot van een kleine meid zeg....prachtig! Ooo en wat ben je creatief geweest, je hebt zulke mooie en prachtige dingen gemaakt, ik kijk mijn ogen uit. Heerlijk dat je nu zo kunt genieten van die grote geluk!
    Lieve groetjes en een heel fijn weekend, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gefeliciteerd met dit kleine wondertje! Wat heb je een leuk cadeau gemaakt, leuk dat je mijn beschrijving hebt gebruikt!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. hoi richtsje
    geweldig wat een prachtig meisje zeg! daar mag je weer trots op zijn hoor!
    geniet maar!
    en je hebt prachtige dingen gemaakt!
    groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskomt op mijn blog, ook leuk is dat je dan een berichtje voor me achterlaat. Het is altijd fijn om te horen wat anderen van mijn gefreubel vinden. En als je het echt de moeite waard vind kun je ook altijd een volger van mijn blog worden.

Leafs fan Richtsje

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...