Welkom

Hoi hoi, leuk dat je even langs komt bij mijn kaartenblog!
Misschien raak je er door geïnspireerd of geniet je zomaar van mijn "brouwsels". Hoe het ook zij, veel plezier bij het kijken en mocht je me iets willen vragen of gewoon even iets laten weten laat dan een reactie achter of stuur even een mailtje. Wil je een kaartje beter bekijken dan klik je er even op!

zondag 2 maart 2014

De weken vliegen voorbij...

Tsja, de tijd....pfff, je weet soms niet waar die blijft....Alweer een week geleden dat ik zo'n leuke dag op de beurs in Hardenberg had! Daar kwam ik GerJanne en Nelleke tegen en natuurlijk is het dan leuk om even samen te praten. Het gekke is dan dat je elkaar nog nooit gezien en gesproken hebt en het toch net is of je elkaar wel een beetje kent.... Zo ging het ook met Ans, heerlijk kletsend en koffiedrinkend elkaars aankopen bewonderd! Het "praat" op blogs dan net iets anders, schreef GerJanne en dat ben ik helemaal met haar eens.  Thea, Irene, Mieke, Monique en Ans S. heb ik gemist, jammer, maar een volgende keer beter. En verder Hanny van de Duif, Hennie van Kreatrends, Anne-Marije, haar moeder en Lotte gesproken,  het was echt gezellig en ik heb ook nog de hele beurs bekeken. Een goed bestede hobbydag!
 Dat brengt me bij gelijk bij de afgelopen dagen die zeker ook goed besteed werden!

Heerlijk aan de freubel geweest en met deze twee mooie creaties ben ik dan ook wel tevreden. Ik maakte ze voor  Marian van Hobbycompleet de Duif  Een poosje terug hadden we het over een leuke deurhanger gehad en ze vroeg of ik eens aan de slag wilde met een vlindermal van JoyCrafts. Eindelijk eens heerlijk de tijd voor gehad en zij was tevreden met het resultaat! Bij allebeide creaties gebruikte ik het prachtige papier van Pion uit de collectie A day in may....

De gebruikte materialen zijn:
Het kant wat ik rondom heb gebruikt komt uit mijn eigen voorraad. Verder gebruikte ik nog witte acrylverf zodat je het houtrandje wit kunt maken, een gehaakt rondje, roosjes, klein hangertje, brad en vintage lint.  
Met deze creatie doe ik graag mee bij het WLVC blog
waar gevraagd wordt om iets te maken met je favoriete mal.....die heb ik meer dan één...maar deze van Noor passen altijd heel mooi bij de vintage creaties.

En dan de tweede creatie die ik maakte....
Een mooie voorjaarskaart helemaal in de stijl van
 Pion, "A day in may!
Pion papier uit de serie "A day in may"
Vlindermal van Joy Crafts: 6002/0275
Noor Design Ovale omlijsting
Noor Design vlinders
Bloemen zijn gemaakt met een Nellie Snellen pons
Het blaadje is een wat oudere mal van MD (LR 0106) en de andere gebruikte vlinders komen van een Joy stencil (6002/0027) Voor de binnenkant gebruik gemaakt van een Ovale Scallop Nestabilities.
En zo ziet het ervan de zijkant uit:
Met de kaart doe ik graag mee bij de volgende challenges:
 AnMaCreatief (voorjaar/lente/paas)

Het is alweer een heel lang bericht geworden en dan hoop ik altijd maar dat ik jullie niet verveel met al dat gepraat.... Natuurlijk wil ik nog evem een hartelijk welkom heten aan mijn nieuwe volgsters Ada en Leni! Gezellig hoor om zo elkaar te ontmoeten en te inspireren.

Mocht je nog tijd en zin hebben om een reactie achter te laten dan hoor ik graag wat jullie ervan vinden! 
Hier is het weer echt schitterend en ik wens jullie voor vandaag en de komende week ook heel veel van die vitamine stralen toe. Geniet ervan!

Groetjes Richtje




48 opmerkingen:

  1. wauw, wat een mooie kaart en die deurhanger geweldig zeg.
    Groetjes Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat een schitterende kaarten komen hier weer voorbij, en die prachtige deurhanger, het is allemaal weer een lust voor het oog Richtsje
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OOO Wat een schitterende deurhanger en prachtige kaart heb je gemaakt,.beiden met geweldig mooi papier en zoveel mooie details te zien, heerlijk. Je hebt er je uiterste best weer voor gedaan en dat is te zien, het is prachtig.
    Fijne zondag, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. helemaal geweldig gedaan

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal mooi en helemaal voorjaar. Je deurhanger is ook prachtig. Wat een mooi papier....
    Gezellig dat je er weer bij bent bij Knutsels en Kadootjes.
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Richtsje,
    wat was het leuk jou te ontmoeten op de beurs! Dan weet je echt met wie je contact hebt.
    Je hebt twee prachtige creaties gemaakt. Die deurhanger is een plaatje! Prachtig. Ik vind dat echt razend knap hoe je dat geheel hebt samengesteld.
    Je voorjaarskaart is ook prachtig. Heel mooie kleuren en leuk model. De binnenkant ziet er ook helemaal top uit. Gezellig dat je meedoet bij Knutsels en Kadootjes!
    Het is hier ook heel zonnig! Echt lente! Genieten!
    Liefs,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat heb je weer geweldig mooi gedaan. En die deurhanger een plaatje en ja je kaart is al net zo mooi. Toppie.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zoooo dat zijn 2 prachtige creaties Richtsje...zowel de deurhanger als de kaart echte toppertjes zijn het....GEWELDIG...En leuk te lezen dat je een leuke dag heb gehad in Hardenberg op de beurs...en dan ook nog blogmaatjes ontmoeten super gaaf is dat....

    groetjes en nog een fijne zondag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooie romantische kaart en deurhanger Richtsje.
    je hebt ze weer mooi bewerkt.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja de tijd vliegt inderdaad, je komt gewoon tijd tekort pffff. Wat heb je dit schitterend gemaakt Richtje, ik vind het helemaal geweldig, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. En of de tijd vliegt, Richtje, voor je het weet zijn we oud!
    Wat een schitterende deurhanger heb je gemaakt...ik kijk mijn ogen er op uit en je kaart is ook een plaatje!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige deurhanger en kaart gemaakt Richtsje, super mooi gemaakt. Het Pion papier is ook zo prachtig.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat fijn dat je zo'n geslaagde dag hebt gehad op de beurs !
    Je hanger en je kaart vind ik echt schitterend, mooie kleuren en details, toppie ☺

    Een fijne zondag nog met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Alle twee weer schitterend Richtsje!! mooi met het nieuwe papier van Pion, echt Voorjaar. Geniet zelf ook van het mooie weer volgende week, want dat beloofd wat!! Ja... wat is het leuk om blogdinnen te ontmoeten hè op een beurs!
    Fijne week en liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Richtsje. Wat twee topcreaties. Heel mooi gemaakt. Met de prachtige materialen. Gezellig als je blog maatjes treft. Dat heb ik ervaren in Hartderwijk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo he, super creaties Richtje!
    Beide mooi afgewerkt met prachtige details!
    Bedankt voor je deelname bij WLVC
    Morgen begint er een nieuwe challenge, hopelijk zien we je daar weer terug!?
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat zijn het een schatjes geworden!
    Dit papier is ook zo mooi!!

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw, prachtig hoor. Erg mooi papier heb je gebruikt!
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat heb je prachtige dingen gemaakt richtje!
    en wat een schitterende kleuren
    ook prachtige mallen gebruikt
    gewoonweg suuuuper hoor

    groetjes doris

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Richtsje,

    Woh...schitterend, allebei prachtige creaties.
    En wat is dat mooi papier, dat is zo al schilderachtig, maar je hebt er hele mooie kleuren bij gebruikt.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Richtsje,
    Wat een schitterend papier heb je gebruikt voor je deurhanger en kaart. Het zijn weer twee prachtige creaties geworden.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Richtsje
    Ja de weken vliegen echt voorbij .gaat echt veelste snel .
    Maar jou beurs van vorige week klinkt wel heel gezellig .
    lijkt me super leuk om andere bloggers te ontmoeten .
    Wat heb je dit allebei weer super mooi gemaakt .
    Vooral je deurhanger vind ik ontzettend mooi en zo leuk om op te hangen .
    Fijne avond
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Echt heel jammer dat we elkaar gemist hebben in Hardenberg Richtsje, wie weet de volgende keer weer of als er weer iets leuks bij Jacobi te doen is! De tijd vliegt echt voorbij maar voor jou helemaal denk ik als je 2 van zulke schitterende creaties hebt gemaakt!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Richtsje,
    Je bent weer heel ijverig geweest, het papier van Pion is schitterend en..volgende week komt er al weer een nieuwe serie uit, in blauwtinten, lijkt me erg mooi..ik vind je deurhanger super..mooie details en je kaart met de schitterende vlinders, ziet er ook super uit..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  25. O wat mooi!!!!! Allebei je kaarten zien er geweldig uit.....mooi dat papier weer hè.....daar zou je wel altijd mee willen werken.
    Ik was onlangs met vakantie en dichtbij Hardenberg dus....naar de beurs en weet je.....ik denk dat ik jou heb gezien maar je was in gesprek en ik durfde je niet aan te spreken....hihihi. Wie weet komt er nog eens een herkansing.....
    Voor nu wil ik je in ieder geval weer bedanken voor je deelname bij WLVC en succes wensen.
    Groetjes van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Richtsje
    Prachtige creaties heb je weer gemaakt, ook al zo mooi als Ans ze altijd maakt, jullie kunnen er wat van hoor.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een prachtig kaartje! Erg leuke spullen gebruikt!

    Groetjes ida

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat mooi gemaakt Richtsje, leuk dat je meedoet bij WLVC.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  29. De deurhanger is prachtig maar het kaartje is ook super mooi Richtsje! Mooie zachte tinten allemaal, heeft wat romantisch zo! Top!
    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prachtige deurhanger en kaart. Heel mooi geheel zo bij elkaar!
    Mooie details op te zien.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Richtsje
    Echt heel erg mooi je deurhanger en je kaartjes.
    Vind die kleurtjes ook erg mooi.
    Een hele fijne week toe gewenst.
    Lieve groetjes Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een schitterende creaties heb je gemaakt.
    De tijd gaat idd snel maar je hebt 'm goed gebruikt
    Richtsje :)
    Het is weer genieren hier!
    Fijne week!
    Liefs, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Richtsje

    Gisteren had ik hier al even gespiekt,maar was gelijk geinspireerd door je deurhanger,waardoor ik vergat te reageren hahhaha.Maar zowel de deurhanger als de kaarten zijn schitterend.Ben helemaal weg van de laatste kaart.
    Heel mooi!

    Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  34. schitterende creaties, heel mooi gemaakt, de tijd vliegt inderdaad, gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Schitterende deurhanger en kaart heb je gemaakt. Allebei heel verschillend en allebei even mooi.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wauw wat een mooie chique creaties heb je gemaakt Richtsje. Je deurhanger is prachtig met geweldige details erop verwerkt en je kaart is ook heel stijlvol, Super mooi gemaakt!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Mooie creaties heb je gemaakt!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Gave creaties heb je gemaakt. Mooie kleuren, De tere tinten van het voorjaar. Prachtig. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat ben je weer heerlijk bezig geweest Richtje. Het ziet er weer heel mooi uit als van ouds. Fijn dat je zo'n gezellige dag hebt gehad op de beurs in Hardenberg.
    Liefs,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wauw, wat een schitterende deurhanger Richtje!! Zoveel moois is erop te bewonderen.... Ook je kaart vind ik prachtig. Zo supermooi is deze serie van Pion hè?
    Gezellig dat je bekenden in Hardenberg gezien hebt.
    Liefs Tineke
    ps: ik ben vorige week aan een mail begonnen maar heb het opgeslagen en zo telkens een stukje verder... Soms vliegt een dag voorbij maar ik hoop dat tie voor de week om is echt verstuurd is.....

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Een schitterende deurhanger Richtsje en ook je kaart vind ik super! Allebei heel erg mooi gemaakt!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hoi Richtsje , ik vind de deurhanger en je kaart allebei super mooi !!
    XX Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Prachtige creaties met prachtig design papier.
    Zoveel leuke details zitten er op, super knap gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  44. 2 PRACHTIGE creaties Richtsje en vlinders doen het altijd prima op een kaart......heel erg MOOI gemaakt.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wat een prachtige creatie heb je van je deurhanger gemaakt en je kaart is erg mooi ook met al die vlinders erop. Prachtig papier heb je er ook voor gebruikt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wat een prachtige creaties laat je weer zien, helemaal geweldig!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wat leuk dat je naar de beurs bent geweest!
    Je creaties zijn schitterend! Prachtig gecombineerd.
    Dank-je-wel voor het meedoen met de challenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ook hier vliegt de tijd ...... Wat een prachtige creaties heb je gemaakt. Jammer dat ik er niet bij was in Hardenberg (ik ga naar Venray), had je graag in het echie gezien. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Liefs, Helen

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskomt op mijn blog, ook leuk is dat je dan een berichtje voor me achterlaat. Het is altijd fijn om te horen wat anderen van mijn gefreubel vinden. En als je het echt de moeite waard vind kun je ook altijd een volger van mijn blog worden.

Leafs fan Richtsje

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...