Welkom

Hoi hoi, leuk dat je even langs komt bij mijn kaartenblog!
Misschien raak je er door geïnspireerd of geniet je zomaar van mijn "brouwsels". Hoe het ook zij, veel plezier bij het kijken en mocht je me iets willen vragen of gewoon even iets laten weten laat dan een reactie achter of stuur even een mailtje. Wil je een kaartje beter bekijken dan klik je er even op!

vrijdag 4 mei 2012

Een voetballend meisje...

Vandaag mijn kaartje voor de challenge van Elke kaart een feestje gemaakt. De uitdaging bestaat uit een schets en als optie mag je het thema sport erbij doen. Een veelzijdig thema! Ik maakte ook een voetbalkaartje maar dan niet met een klein jochie, nee, ik koos voor een klein meiske die ook wel weet hoe ze de bal moet raken!

 Het papier is van Marianne Design en ik vond het leuk om een beetje het nationale gevoel, waar we deze dagen veel mee te maken hebben, te gebruiken. De bloemetjes zijn van Nellie Snellen en het tekst labeltje maakte ik zelf met de computer. Veel plezier bij het kijken! Zoals vele anderen vind ik het ook ontzettend fijn om jullie reacties te lezen. Ik hoop dat ik alles goed heb gedaan om zo mee te kunnen doen. Afwachten maar.


5 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige leuke, vrolijk gekleurde en sportieve kaart.

    Gezellig dat je meedoet met EKEF

    Groetjes Aletta

    p.s.
    Wil je de woordverificatie uitzetten, de woorden zijn echt bijna niet te lezen.
    Alvast bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een lief kaartje! Ja, meiden voetballen ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje en wat een leuk afdrukje!
    Bedankt voor je deelname bij eKeF.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Richtsje, erg leuke papier heb je gebruikt!
    Bedankt voor je deelname aan EKEF!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke sportieve meisjes kaart heb je van de sketch gemaakt. Bedankt voor het mee doen bij EKEF deze week.
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskomt op mijn blog, ook leuk is dat je dan een berichtje voor me achterlaat. Het is altijd fijn om te horen wat anderen van mijn gefreubel vinden. En als je het echt de moeite waard vind kun je ook altijd een volger van mijn blog worden.

Leafs fan Richtsje

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...